
Detalizēta informācija par pilno remontu
Remonta pasūtīšana
Pasūtiet remontu, aizpildot tiešsaistes remonta pasūtījuma veidlapu.
Remonta apstrāde
Tiklīdz saņemsim jūsu instrumentu, pārbaudīsim, vai ir atvērta garantijas prasība. Ja jūsu instruments ir reģistrēts visaptverošajai garantijai1 un joprojām ir garantijas periodā, jūs varēsiet izmantot mūsu pilna remonta pakalpojumu bez maksas2. Remonts jums būs pilnībā par brīvu — mēs sedzam arī standarta nolietojamo daļu un transportēšanas izmaksas.
Ja izstrādājumam Garantija netiek piemērota, bet paredzamā remonta izmaksas, ieskaitot detaļas, darbu un darbarīka transportēšanu no / uz remonta centru, nepārsniedz “Festool” noteikto steidzamā remonta limitu (no 2020. gada 1. septembra šis limits ir 69 EUR ar PVN, rēķinot ieteiktajās mazumtirdzniecības cenās), izstrādājumu remontējam nekavējoties, nesūtot klientam remonta tāmi un neprasot viņam apstiprināt piekrišanu paredzamā remonta izmaksām. Rēķins klientam tiks izrakstīts tikai par faktiskajām remonta izmaksām.
Tādā gadījumā, ja paredzamās remonta izmaksas pārsniedz “Festool” noteikto steidzamā remonta limitu, klientam tiks nosūtīta remonta tāme pa e-pastu vai ar īsziņu, lai klients pieņemtu lēmumu par turpmāko rīcību.
- Visaptverošā garantija ir derīga visiem Festool instrumentiem, kas iegādāti no 2013. gada 6. marta un reģistrēti 100 dienu laikā pēc pirkuma. Apmeklējiet vietni www.festool.lv/garantijas-noteikumi-un-nosacijumi, lai lasītu spēkā esošos Festool garantijas noteikumus un nosacījumus.
- Pilna bezmaksas remonta piedāvājums neattiecas uz izlietojamo materiālu un piederumu bojājumu, nepareizu lietošanu, bojājumiem, ko izraisījusi neoriģinālo piederumu vai rezerves daļu izmantošana, kā arī gadījumā, ja instrumenti tikuši izjaukti vai pakļauti nepārtrauktam, ļoti smagam lietojumam.